Priser og åbningstider

Museet drives af 100% frivillige folk og har derfor ikke faste åbnings tider. En ting lægger dog fast og det er at vi kun holder åben om lørdagen fra 11:00 – 15:00. Lørdags åbningerne vil blive bekendtgjort her på siden og på Museum Silkeborgs hjemmeside samt på Facebook mindst 1 uge før åbningen. Hvis I er en flok som gerne vil se kommandocentralen udenfor åbningerne så er der mulighed for guidet ture se mere herunder.

Foreløbige åbnings dage:

Der er i øjeblikket ingen åbninger.

Guidet ture kan bestilles separat ved at tage kontakt til en af disse to mailadresser.

Jysk koldkrigs forening:  martin@jyskkoldkrigsforening.dk

Museum Silkeborg att. Ole Nielsen: info@museumsilkeborg.dk

PRISER:

På almindelige åbnings lørdage er entréen 25,- kr. pr. person over 18 år.

Børn og unge under 18 år har gratis adgang (børn under 12 år dog kun i følge med voksne)

Prisen for en guidet tur er 500 kr. for de første 10 personer derefter 50 kr. pr. person.

visadankort

Vi tager desværre ikke imod Dankort.

Det maximale antal gæster på en guidet tur vil være 30 personer, på grund af sikkerheden.